دوست خیلی دوست دارم

بچه ها این نامه یکی از دوستام هستش شخصی که دربارش حرف میزنه منم

سلام خدای خوب و مهربون

خداجونم بنده خوبی برات نبودم طوری که باید اعمالمو انجام میدادم انجام ندادم ولی حالا میخوام باهات دردودل کنم چون کسی و ندارم براش حرف بزنم خداجونم از میون این همه انسانی که افریدی کسی  وپیدا نمیکنم که باهاش دوست شم بفهممش اون منو بفهمه تا حالا کسای زیادی اومدن تو زندگیم که بهش لقب دوست رو دادم ولی نشد به یکیشون به عنوان دوست واقعی نگا کنم جز تو سال سوم راهنمایی.شاید کسی که الان داره اینو میخونه بخنده ولی همه خوب میدونن کیو میگم تا حالا دوستی نداشتم که دلتنگش بشم باهاش دردودل کنم حرف دلمو بهش بزنم واسه همینم وقتی ادمای دوروبرم از دلتنگی دوستاشون حرف میزدن خندم میگرفت میگفتم عنی چی مگه میشه همچین چیزی واسم یه سوژه خنده درست حسابی شده بود ولی این دفعه برعکس همیشه فهمیدم فهمیدم که یعنی چی فهمیدم که میشه ولی این ماله قبلا هااااا بودش الان که دارم اینو مینویسم مصادف با روز مادر وازاونی که اونو بهترین دوستم میدونستم چیز هایی شنیدم  که کم کم دارم فکر میکنم کاملا یه موجود اضافه هستم حتی واسه همه مردم .به خدواندی خودت خدا جونم خیلی دوسش دارم خیلی خیلی خیلی.خدایا تو که از دل بنده هاات خبر داری پس میدونی تو دلم چه خبر.چه خبره  وقتی دلم براش تنگ میشه چه خبره وقتی نمیتونم باهاش حرف بزنم و چه خبره وقتی میبینم سرکار های الکی باهام قهر میکنه چه خبره وقتی میگه برو گمشو چه خبره وقتی.................

خدا جونم دیگه نای نوشتن ندارم ولی میخوام بنویسم  تا دلمو خالی کنم. وقتی بهش میگم روز دوستی و اردو میرم یه گروه دیگه میفهمم که ناراحت میشه میفهمم چه حالی داره یه بار وقتی گفتم دیدم ناراحت شدش و از کلاس رفت بیرون  رفتم بیرون دنبالش هر کاری کردم بگه چی شده گفت هیچی ولی من که میدونم چشه.کاش تو دلش اون خبری بود که من فکر میکردم کاش .......................کاش..................

 



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت16:59---12 آذر 1393


بهار
ساعت14:12---12 تير 1393
برو خدا روشکر کن وقتی خوندمش ساعت دویه ظهر بود.توکه تا اینجاشو نوشتی بقیشم بنویس.

بهار
ساعت14:08---12 تير 1393
خیلی بدی کی بهت اجازه داد همچین کاری بکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هانی
ساعت15:31---11 تير 1393
سلام

عزیزم از نوشتت خیلی خوشم اومد یعنی علی بود منم ی جوری دلم گرفت که ای کاش ......... ای کاش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 تير 1393برچسب:, | 17:23 | نويسنده : ثنا بهرامی |